Kredinor og Tele2 med storkontrakt

(Av Ingjerd Thurmer, Kredinor)
Onsdag 5. februar 2014 signerte vi en avtale med Tele2 som gjør Kredinor til markedsleder innen faktura-administrasjon og inkasso for Telecom-bransjen.

–Kredinor er en av de absolutt største aktørene i inkassobransjen og blant annet markedsleder innenfor energi. Vi har hatt en voldsom økning innenfor Telecom i de seneste måneder, og har gått fra å være liten til å bli markedsleder, uttaler en stolt og fornøyd Tor Berntsen, administrerende direktør i Kredinor. Dette er en stor dag for oss, og vi skal gjøre alt for å vise Tele2 at vi er tilliten verdig. Dette er en av de største avtalene vi har inngått i vår 109 år gamle historie og den skal vi forvalte vel avslutter Tor Berntsen.   

Avtalen omfatter tjenester som leveres av selskapene OneCall, Network Norway, MyCall og Tele2. I det norske mobilmarkedet er Tele2 den tredje største aktøren.

Tele2 - en stor og solid aktør

– Dette er en avtale som bidrar til effektivisering og besparelser ved at tjenestene samles hos Kredinor, sier Thomas Berge, CFO i Tele2. En annen fordel er at alle kunder håndteres av et profesjonelt oppfølgingsteam hos Kredinor. Lave priser og gode kundeopplevelser er viktig for oss i arbeidet med å beholde og rekruttere nye kunder, avslutter Berge i Tele2.

Som hånd i hanske

Telecombransjen snur seg fort rundt og er presset på pris. Vår styrke ligger i å være tett på med gode løsninger som tilpasses kundens behov, sier kommersiell direktør Tove Giske i Kredinor. Med solid fagkompetanse fra andre bransjer i bunnen utvikler vi løsningene slik at de passer kundene “som hånd i hanske”, sier Giske.

Kundefokus i alle ledd

–Kunder som Tele2 er naturligvis krevende å implementere, men det passer vår organisasjon perfekt. Vi tenker ikke bare på kundens behov – vi tar også hensyn til deres kunders ønsker og krav, sier Kristin Haugen Berg, Kundeansvarlig i Kredinor. Ved å outsource hele denne delen av verdikjeden til Kredinor legger Tele2 mye av ansvaret for gode kundeopplevelser i våre hender. Dette ansvaret er vi svært bevisste, og vi skal levere godt hver dag, hele året igjennom, avslutter Berg.

For spørsmål kontakt:

Tor Berntsen, Adm. direktør i Kredinor. Mobil: 90534636. E-post: tor@kredinor.no

Tove Giske, Kommersiell direktør i Kredinor. Mobil: 93063099. E-post: tove.giske@kredinor.no

 

 

 

Copyright © 2014 - Kredinor - Rådhusgata 27, Postboks 782 Sentrum - 0106 Oslo - telefon 22 00 91 00 - kundeservice@kredinor.no - Foretaksregisteret NO953556472MVA