Energiwebinar – gode kundeopplevelser fra første henvendelse

Et webinar innenfor inkasso som er tilpasset våre oppdragsgivere i energibransjen.

Kredinor har gleden av å invitere sine strøm og nettselskaper til et webinar med fokus på god service og gode kundeopplevelser i den daglige håndteringen av kunder. Webinaret tar utgangspunkt i såkalt “first call resolutions”. Det er viktig å ta eierskap gjennom løsninger som gir gode kundeopplevelser fra første henvendelse.

Morgendagens servicehelter- er de som har gode løsninger allerede ved første kundehenvendelse
Mange strøm og nett selskaper står overfor store utfordringer, men også utrolig spennende muligheter i tiden som kommer. Steinar B. Christensen vil forklare hvordan fornøyde kunder og brukere vil bli enda viktigere jo tøffere konkurransen blir. Service og gode kundeopplevelser er ikke lenger bare viktig for de som jobber i kundeservice. Det er viktig for alle som jobber i bedriften. Alle bedrifter bør ha kunder og deres opplevelser i samspill og interaksjon med i selskapets strategi, sier Steinar. Steinar vil komme med konkrete og gode eksempler som vil gjøre deg bedre i stand til å bli morgendagens servicehelt.

Nytt og nyttig om god kundeservice og gode kundeopplevelser i Kredinor.
På slutten av webinaret får vi høre om hvordan vi hjelper våre  oppdragsgivere med å få mer fornøyde kunder, ved Adeel Malik Waris. Adeel er leder for kunde- og fakturasupport i Kredinor.

Møteleder
Ole Markussen, KAM Energi, Kredinor
Vår kundeansvarlige Ole Markussen, som til daglig jobber innenfor energiområdet, vil guide oss igjennom dette webinaret.

Webinaret er kostnadsfritt for medlemmer og kunder av Kredinor. De som melder seg på vil få tilsendt link til «møterommet» to dager før webinaret. Send gjerne inn spørsmål i forkant av webinaret, til: marked@kredinor.no. Vi sender foiler og en liten evaluering i etterkant av webinaret.

Hjertelig velkommen!

Steinar B. Christensen
Strategirådgiver og redaktør

Steinar har lang fartstid som strategirådgiver og konsulent. Hans ekspertise er innen kundeservice, kundeopplevelser og digitalisering. Han er redaktør for Kundeserviceavisen.no, som han også har vært med på å etablere. Gjennom spalten «Lørdagsgjesten» intervjuer han ledere fra næringslivet om nettopp kundeservice, kundeopplevelser og kundereisen. Han har tidligere vært i daglig leder i næringslivsorganisasjonen Vest Næringsråd, eksportsjef i BKK og markedsdirektør i Fjordkraft. Han er opptatt av hva som påvirker kundeopplevelsene.

Adeel Malik Waris, teamleder, Kredinor

Adeel er leder for kunde- og fakturasupport i Kredinor. Han skal snakke om hvordan vi hjelper oppdragsgivere med å få mer fornøyde kunder, denne gangen med et spesielt fokus på energibransjen.

Møteleder
Ole B. Markussen, Key Account Manager i Kredinor.
Han jobber til  daglig som KAM innenfor energiområdet

 

Date:
11.05.2022 9:00
To:
11.05.2022 10:00