Hvordan kan vi hjelpe deg?

Vi ønsker å hjelpe deg med det du lurer på så raskt som mulig. Vår erfaring er at jo raskere du får svar, desto enklere blir det å finne en løsning.

Ønsker du å betale uten innlogging? Klikk på  “Betal nå” på siden.  Ønsker du å få oversikt over kravet ditt? Logg deg inn på Min side – et sikkert nettsted hvor du finner all informasjon om saken din.

På Min side kan du:

– Betale
– Se og bestille kopi av opprinnelig faktura
– Se alle saker – hvis du har flere saker hos Kredinor
– Be om utsettelse på betalingen
– Søke om avdragsordning
– Sende inn klage hvis du er uenig i kravet
– Sende kvittering på utført betaling

Spør Nora! 

Vår chatrobot Nora kan gi deg svar på spørsmål hele døgnet – alle dager. Nora kan av personvernhensyn ikke svare på saker med personlig informasjon eller gi konkret saksinformasjon. Hun kan likevel svare på mye, og fortelle deg hvor du eventuelt kan finne svar på det du lurer på. Stiller du spørsmål som Nora ikke forstår vil du bli satt over til en av våre kundebehandlere. Her vil du også kunne bli ringt opp ved å oppgi telefonnummer.

Du finner Nora nederst i høyre hjørnet på Kredinor.no

Inkassoprosessen

Har fristen for betaling gått ut og du lurer på hva som skjer videre etter å ha mottatt inkassovarsel? Vi har satt opp en generell beskrivelse av hva som skjer når i inkassoprosessen på en egen side.  Les om inkassoprosessen her.

Ofte stilte spørsmål og svar

Det er mange som lurer på de samme tingene. Vi har samlet de mest vanlige spørsmålene med så konkrete og enkle svar som mulig. Finn svar på det du lurer på her. 

Finner du ikke det du lurer på?

Mange ønsker noen å snakke med. Se kontaktinfo nedenfor for å snakke med en av våre medarbeidere, eller spør vår chatrobot Nora. Sammen finner vi en løsning.

Kontaktinfo

Telefon   21609200

Åpningstider på telefon

Mandag - Fredag kl. 08:00 - 21:00
Lørdag kl. 10:00 - 15:00
Søndag stengt

Epost   kundeservice@kredinor.no