Her får du mer hjelp

Vår erfaring er at jo raskere du får svar, desto enklere blir det å finne en løsning. Derfor har vi tilrettelagt for all informasjon om saken din inne på Min side, som er et sikkert nettsted.

På Min side kan du:

– Få oversikt over kravet
– Betale
– Se og bestille kopi av opprinnelig faktura
– Se alle saker – hvis du har flere saker hos Kredinor
– Be om utsettelse på betalingen
– Søke om avdragsordning
– Sende inn klage hvis du er uenig i kravet
– Sende kvittering på utført betaling
– Sende melding til oss
– Gi skriftlig fullmakt om du ønsker at noen andre skal hjelpe deg.

Betal nå – uten innlogging

Ønsker du å betale her og nå, uten innlogging? Klikk på  “Betal nå” på siden.  Fordelen er at saken oppdateres umiddelbart når betaling er registrert. Det vil også vises på Min side.

Spør Nora! 

Vår chatrobot Nora kan svare på spørsmål hele døgnet – alle dager, se nederst til høyre. Nora kan av personvernhensyn ikke gi svar på saker med personlig informasjon eller gi konkret saksinformasjon. Hun kan likevel svare på mye, og fortelle hvor du kan finne svar på det du lurer på. Du kan også benytte vår chat med kundeservice på Min side, mandag-fredag kl. 08-21 og lørdag kl. 10-15.

Hva skjer etter inkassovarsel?

Har fristen for betaling gått ut og du lurer på hva som skjer videre etter å ha mottatt inkassovarsel? Vi har satt opp en generell beskrivelse av hva som skjer etter at saken er gått til inkasso på en egen side.  Les om inkassoprosessen her.

Gi fullmakt til noen som skal hjelpe deg?

Det kan være mange grunner til at du ønsker noen andre skal se saken din og eventuelt gjøre avtaler med oss. Vi full taushetsplikt og kan ikke si noe til andre enn dag uten at du har gitt tillatelse til at vi kan gjøre det. Her kan du se hvordan du kan gi skriftlig eller muntlig fullmakt.

Ofte stilte spørsmål og svar

Det er mange som lurer på de samme tingene rundt faktura, purring, inkassovarsel, betalingsanmerkning, betaling og hva de skal gjøre hvis de ønsker å klage på kravet. Vi har samlet de mest vanlige spørsmålene med så konkrete og enkle svar som mulig, her. 

Finner du ikke det du lurer på?

Mange ønsker noen å snakke med. Du kan kontakte vår kundeservice på 21609200 man-fre kl. 08.21 og lørdag kl. 10-15, for kontakt med en av våre medarbeidere, spør via vår chatrobot Nora eller kundeservice chat på Min side. Sammen finner vi en løsning.

Kontaktinfo

Telefon   21609200

Åpningstider på telefon

Mandag - Fredag kl. 08:00 - 21:00
Lørdag kl. 10:00 - 15:00
Søndag stengt

Epost   kundeservice@kredinor.no