Hvis du allerede har betalt, og fortsatt mottar brev fra oss beklager vi på det sterkeste. Selv med de beste systemer og rutiner skjer det at brev sendes ut ved en feiltagelse.
Kryssende korrespondanse er den vanligste årsaken til at du mottar brev etter at du har betalt. Vi kan ha sendt brev fra oss samme dag som du betaler. Når du så får brevet fra oss etter en eller to dager så har din innbetaling “krysset” vår utsendelse. Det samme gjelder elektronisk. Tregheter i nettet kan gjøre at din betaling og vår utsendelse “krysser” hverandre.
Hvis du har mottatt en purring på restbeløp, så kan årsaken være at du har betalt for sent. Det kan da ha påløpt flere kostnader i saken.
Du kan sende oss en kvittering via Min side for å forsikre deg om at betalingen er i orden. Logg deg inn på Min side og last opp et skjermbilde fra nettbanken din med betalingen eller last opp en kvittering som bilde eller pdf. Vi kontrollerer betalingsinformasjonen i samarbeid med vår oppdragsgiver og bekrefter tilbake til deg.
Telefon 21609200
Åpningstider på telefon
Mandag - Fredag kl. 08:00 - 21:00
Lørdag kl. 10:00 - 15:00
Søndag stengt
Epost kundeservice@kredinor.no
Vi ønsker å gjøre det så enkelt som mulig for deg å betale faktura -og inkassokrav til oss. Derfor kan du nå betale med Vipps i Betal nå - kun med noen få tastetrykk.
Gjennom vår nye chatrobot Nora, tilbyr Kredinor nå døgnåpen kundeservice på kredinor.no for de som har generelle spørsmål rundt inkasso.
Kredinor har utviklet konseptet Smartbetaler som skal hjelpe unge til å lære mer om privatøkonomi og inkasso.