Har du betalt, men mottar likevel krav?

Hvis du allerede har betalt, og fortsatt mottar brev med krav fra oss beklager vi på det sterkeste. Selv med de beste systemer og rutiner kan det skje at brev sendes ut ved en feiltagelse. Se nøye etter, et brev kan for eksempel inneholde restbeløp eller det kan ha skjedd noe som gjør at vi ikke har registrert betalingen.

Ønsker du å være sikker på at alt er i orden kan du kan logge deg på Min side for å se status i saken din. Der vil du også finne brev som er sendt til deg. Inne på Min side kan du laste opp en kvittering eller et skjermbilde fra nettbanken for å bekrefte betaling. Vi kontrollerer betalingsinformasjonen i samarbeid med vår oppdragsgiver og bekrefter tilbake til deg.

Gyldig kvittering på betaling må inneholde følgende:

  • Beløpet som ble betalt
  • Dato for betaling
  • Kontonummeret det er betalt til
  • Kontonummeret det er betalt fra
  • KID-nummer (hvis aktuelt)