Har du betalt, men mottar likevel brev?

Hvis du allerede har betalt, og fortsatt mottar brev fra oss beklager vi på det sterkeste. Selv med de beste systemer og rutiner skjer det at brev sendes ut ved en feiltagelse.

Hvorfor får jeg brev når jeg har betalt?

Kryssende korrespondanse er den vanligste årsaken til at du mottar brev etter at du har betalt. Vi kan ha sendt brev fra oss samme dag som du betaler. Når du så får brevet fra oss etter en eller to dager så har din innbetaling “krysset” vår utsendelse. Det samme gjelder elektronisk. Tregheter i nettet kan gjøre at din betaling og vår utsendelse “krysser” hverandre.

Hvis du har mottatt en purring på restbeløp, så kan årsaken være at du har betalt for sent. Det kan da ha påløpt flere kostnader i saken.

Vil du være sikker på at alt er i orden?

Du kan sende oss en kvittering via Min side for å forsikre deg om at betalingen er i orden. Logg deg inn på Min side og last opp et skjermbilde fra nettbanken din med betalingen eller last opp en kvittering som bilde eller pdf. Vi kontrollerer betalingsinformasjonen i samarbeid med vår oppdragsgiver og bekrefter tilbake til deg.

Gyldig kvittering på betaling må inneholde følgende:

  • Beløpet som ble betalt
  • Dato for betaling
  • Kontonummeret det er betalt til
  • Kontonummeret det er betalt fra
  • KID-nummer (hvis aktuelt)

Kontaktinfo

Telefon   21609200

Åpningstider på telefon

Mandag - Fredag kl. 08:00 - 21:00
Lørdag kl. 10:00 - 15:00
Søndag stengt

Epost   kundeservice@kredinor.no