Hvis du allerede har betalt, og fortsatt mottar brev med krav fra oss kan det ha skjedd en feil. Les brevet nøye. Det han hende at du står med et restbeløp som må betales. Det kan også ha skjedd noe som gjør at vi ikke har mottatt og registrert betalingen fra deg.
Ønsker du å være sikker på at alt er i orden kan du kan logge deg på Min side for å se status i saken din. På Min side kan du også laste opp en kvittering eller et skjermbilde fra nettbanken for å bekrefte betaling. Så snart vi har undersøkt saken vil vi bekrefte tilbake til deg.
Har du ikke muligheten til å logge deg på Min side kan du fylle inn skjema nedenfor, laste opp gyldig kvittering og sende oss.
Så snart vi har undersøkt saken vil vi kontakte deg.
Vi ønsker å gjøre det så enkelt som mulig for deg å betale faktura -og inkassokrav til oss. Derfor kan du nå betale med Vipps i Betal nå - kun med noen få tastetrykk.
Gjennom vår nye chatrobot Nora, tilbyr Kredinor nå døgnåpen kundeservice på kredinor.no for de som har generelle spørsmål rundt inkasso.
Kredinor har utviklet konseptet Smartbetaler som skal hjelpe unge til å lære mer om privatøkonomi og inkasso.