Har du betalt, men mottar likevel krav?

Sjekker saken sin og ser at den er betalt

Hvis du allerede har betalt, og fortsatt mottar brev med krav fra oss kan det ha skjedd en feil. Les brevet nøye. Det han hende at du står med et restbeløp som må betales. Det kan også ha skjedd noe som gjør at vi ikke har mottatt og registrert betalingen fra deg.

Ønsker du å være sikker på at alt er i orden kan du kan logge deg på Min side for å se status i saken din. På Min side kan du også laste opp en kvittering eller et skjermbilde fra nettbanken for å bekrefte betaling. Så snart vi har undersøkt saken vil vi bekrefte tilbake til deg.

Gyldig kvittering på betaling:

  • Beløpet som ble betalt
  • Dato for betaling
  • Kontonummeret det er betalt til
  • Kontonummeret det er betalt fra
  • KID-nummer (hvis aktuelt)

Har du ikke muligheten til å logge deg på Min side kan du fylle inn skjema nedenfor, laste opp gyldig kvittering og sende oss.


Så snart vi har undersøkt saken vil vi kontakte deg.