Kundeservice

Vi ønsker å hjelpe deg med det du lurer på så raskt som mulig. Derfor har vi samlet alt du trenger på Min side, som er tilgjengelig hele døgnet. Vår erfaring er at jo raskere du får svar, desto enklere blir det å finne en løsning.

På Min side finner du en rekke selvbetjeningsløsninger som raskt hjelper deg. I tillegg kan du sende trygg e-post til oss og chatte med en av våre kunderådgivere i åpningstiden: mandag-fredag kl. 8.00-21.00 og lørdager kl. 10.00-15.00.

Betal nå – saldo oppdateres straks

Ønsker du å betale her og nå, uten innlogging? Klikk på  “Betal nå” på siden.  Fordelen er at saken oppdateres umiddelbart når betaling er registrert. Det vil også vises på Min side.

Chat med Nora – hele døgnet

Vår chatrobot Nora kan svare på spørsmål hele døgnet – alle dager. Nora kan av personvernhensyn ikke gi svar på saker med personlig informasjon eller gi konkret saksinformasjon. Du kan også benytte vår chat med kundeservice etter innlogging på Min side.

Vil du ringe til oss?

Ønsker du å ringe til oss får du telefonnummeret av vår digitale assistent Nora, ved å spørre henne. Et annet alternativ er å logge inn på Min side. Våre åpningstider er mandag-fredag kl. 8-21 og lørdager kl. 10-15.

 

Inkassoprosessen – hva skjer etter inkassovarsel?

Lurer du på hva som skjer etter et inkassovarsel?  Les om inkassoprosessen her.

Ofte stilte spørsmål og svar

Her har vi samlet de mest vanlige spørsmålene og svarene vi får fra andre. Vi har samlet de mest vanlige spørsmålene med så konkrete og enkle svar som mulig.