Nye Min side – litt lettere å ordne opp

Innlogging med Bank-ID på nye Min side fra Kredinor

For å gjøre det enda litt enklere for sluttkunden lanserer vi nå nye Min side på kredinor.no. Løsningen er godt tilrettelagt for selvbetjening. Den gir tilgang til enkle betalingsløsninger som Vipps og kortbetaling gjennom vår egenutviklede Betal nå tjeneste.

Økt tilgjengelighet med Min side – nå også på mobil

Nye Min side på kredinor.no er utviklet for å gjøre det enklere for sluttkunden. De innloggede sidene har et enklere språk, nytt design som tilfredsstiller kravene til universell utforming. Løsningen er også tilpasset mobil, iPad og PC. I tillegg til å betale har vi har utviklet flere selvbetjeningsløsninger. De kan klage om de er uenig, søke avdragsordning og få hjelp til å prioritere hva som bør gjøres først. I tillegg til ett sted for å sende og motta meldinger. Min side tilfredsstiller også alle kravene i den nye personvernlovgivningen, GDPR.

Innovasjon innenfor betalingsområdet – raskere betaling

Vi har gjort mye i løpet av et drøyt år. Blant annet har vi lansert «Betal nå» – betaling uten innlogging, Vipps faktura og betaling med Vipps i Betal nå. Med nye Min side tar vi enda et viktig skritt i retning av å ta i bruk stadig mer fleksible og kundevennlige løsninger.

–Vår ambisjon er å ligge i front med enkle og lett tilgjengelige betalingsløsninger for våre oppdragsgivere og deres kunder. Derfor ble det viktig å utvikle Betal nå. For våre oppdragsgivere betyr dette mindre arbeid med betalingsoppfølging, raskere tilbakebetaling og gjenåpning hvis behov – og dermed økt lønnsomhet. Denne betalingsløsningen er et «must» for både leverandører og sluttkunder av abonnementstjenester, sier Barbro Hagen, direktør IT, strategi og utvikling i Kredinor.

–Vi har laget markedets enkleste betalingsløsning for sluttkunder. Med «real time» oppdatering i alle systemer når betaling gjennomføres, kan sluttkunden umiddelbart etter betaling få gjenåpnet eller hindret stenging av tjenester som mobil, energi, kredittkort og andre abonnementstjenester, avslutter Barbro Hagen, som selv har jobbet med telefoni og mobil tjenester i mange år før hun begynte i Kredinor.

Med vår nye og enklere versjon av Min side kan sluttkunden håndtere alt tilknyttet sine saker på ett sted, også betaling.

Vil du vite mer om våre tjenester?

Fyll inn informasjonen i feltene nedenfor (org.nr og adresse legges automatisk inn), og vi vil i løpet av kort tid ta kontakt for en uforpliktende samtale. *Alle felter må være utfylt.

    Ta gjerne kontakt!

    Barbro Hagen

    Mobil   41559602

    Epost   barbro.hagen@kredinor.no

    Direktør IT, Strategi og Utvikling