Nytt telefonnummer til Kundeservice

Medarbeider på kundeservice hjelper sluttkunde med oppgjør.

Kredinor endrer telefonnummer til Kundeservice for sluttkunder. Det nye nummeret er allerede tatt i brukt, og kan også benyttes fra utlandet. For det nye nummeret gjelder lokaltakst, som hos de fleste operatører/abonnementer er inkludert. Det påløper ingen ekstra kostnader.

Vår kundeservice bytter fra og med 01.10.2017 hovednummer til +47 21609200. Det nye nummer skal erstatte 06900, som fortsatt vil kunne benyttes, men her gjelder egne priser.

God kundeservice gir høy kundetilfredshet

Vi vet at betalingsproblemer kan skje oss alle. Derfor møter vi alle med respekt og en positiv holdning. Aktiviteten og serviceinnstillingen fra Kredinor Kundeservice er en av grunnen for vår høye kundetilfredshet og løsningsgrad blant kundene.

I 2016 ble mer enn 1,3 millioner telefoner betjent av våre 145 medarbeidere. Samtalene resulterte i mer enn 343 000 betalingsavtaler, og i snitt ventet kundene 36 sekunder på svar når de ringte. Hele 80,1 prosent av alle samtaler ble besvart innen krav til svar på 60 sekunder.

På en skala fra 1 til 6 har vi en snitt kundetilfredshet (KTI) på 5,02. Dette er det beste resultatet etter at Kredinor begynte å sende SMS for å måle KTI etter samtale med kunden.

Les også: Kredinor – verdigrunnlag og strategi 

Tilgjengelig via flere kanaler

I tillegg til kundeservice på telefon er vi også tilgjengelig via e-post og på chat via Facebook. På sluttkundens innloggede sider, Min side, har brukerne full oversikt og kan betale. I tillegg til mange andre funksjoner.

Les også: Hvordan kan vi hjelpe deg? 

Vi har også utviklet en enkel betalingsløsning for sluttkunden, Betal nå – uten innlogging. Betal nå tilbys via åpne sider på Kredinor.no og SMS. Løsningen fjerner hindre mange kan ha rundt innlogging i nettbank for å få utført betaling.

Kontaktinfo

Telefon   21609200

Åpningstider på telefon

Mandag - Fredag kl. 08:00 - 21:00
Lørdag kl. 10:00 - 15:00
Søndag stengt

Epost   kundeservice@kredinor.no