Pakkeløsning for mindre bedrifter – oppfølging innen faktura og inkasso

Enkelt å bli kunde – resten er sømløst

NorKred og Kredinor tilbyr en felles løsning som gir små bedrifter hjelp i en hektisk arbeidshverdag med fakturautsendelse, betalingsoppfølging, purringer og eventuelle videre tiltak innenfor inkasso. Det gir bedriften mer tid til det som skaper merverdi for kundene dine og deg. Samtidig har du en garanti for at kundene behandles på alle beste måte samtidig som du får pengene raskere inn på din konto.

 

Her får du alt i en pakke - god kundebehandling gjennom fakturering, betalingsoppfølging og inkasso.

Tre løsninger - bli kunde på tre minutter

1. Fakturaoppfølging2. Utsendelse og oppfølging3. Full pakke
Send selv faktura og la oss følge opp med purringer og inkassoVi sender ut faktura og følger opp med purringer og eventuelle tiltak innenfor inkasso.Vi gjør alt - du får tilgang et online fakturasystem slik at du kan hente ut status på kundene dine.

Mer informasjon og priser for de ulike variantene. 

1. Fakturaoppfølging og inkasso. Bli kunde her.
2. Utsendelse av faktura, betalingsoppfølging og inkasso. Bli kunde her. 
3. Full pakke og oppfølging fra faktura til inkasso og pengene på konto. Bli kunde her.

NorKred håndterer de fleste systemer og integrasjoner, noe som gjør samhandlingen superenkel.

NorKred er en leverandør av enkle og effektive løsninger innen fakturering og betalingsoppfølging / purringer. Selskapet ble etablert i 2003, holder til i Alta, men leverer løsninger til hele markedet for små og mellomstore bedrifter i Norge. Mer informasjon og varianter for å bli kunde. 

Vil du vite mer om våre tjenester innenfor betalingsoppfølging og inkasso?

Fyll inn informasjonen i feltene nedenfor (org.nr og adresse legges automatisk inn). Vi tar kontakt i løpet av kort tid for en uforpliktende samtale. *Alle felter må være utfylt.

  • Personvern i Kredinor
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.