Rask kundeoppfølging fra faktura forfall til og med eventuell rettslig oppfølging. Best mulig kontantstrøm gjennom høy løsningsgrad.

Innfordring

Vi  behandler små kunder/selskaper like presist og nøye som vi behandler de store og du beholder dine viktige kunder.

De gode økonomiske resultatene du får gjennom Kredinor Innfordring er et resultat av vår kunnskap om dine kunder på 1:1-nivå.  Det betyr at hver kunde/skyldner og sak blir identifisert og behandlet ut fra sine helt spesifikke karakteristikker – og ikke ut fra generiske modeller. Vi  håndterer store volumer ved at de enkle sakene behandles automatisk i en hendelsesstyrt prosess. De større sakene vi vet kan løses med litt ekstra innsats behandles av våre dyktige kunde- og saksbehandlere.


Dette gjør at vi behandler små kunder/selskaper like presist og nøye som vi behandler de store og du beholder dine viktige kunder.


Sakene overføres til Kredinor på fil eller via Kredinor Online. Ettersom våre data hele tiden oppdateres og vaskes, vil du til enhver tid vite følgende om dine kunder

  • Kjøpsprofil (hva kjøper kunden, når og hvordan)
  • Kommunikasjonsprofil (når ønsker kunden å bli kontaktet, på hvilken måte og av hvem?)
  • Betalingsprofil (avdragskunde, betalingsrisiko etc)

Kredinor mottar informasjon om saken fra oppdragsgiver, enten via filoverføring eller at oppdragsgivers saksbehandler selv legger inn data i Kredinor Online

 

Kredinor vasker og beriker datasettene



Saken/kunden føres inn i Kredinors system for prioritert kundebehandling



Utviklingen i saken kan følges via Kredinor Online



Resultatet kan avleses i vår nettbaserte saksbehandlingsklient Kredinor Online

Vil du vite mer?

Snakk med din kontaktperson hos oss eller benytt tilbudsskjemaet om du ikke er oppdragsgiver hos oss.

Copyright © 2014 - Kredinor - Rådhusgata 27, Postboks 782 Sentrum - 0106 Oslo - telefon 22 00 91 00 - kundeservice@kredinor.no - Foretaksregisteret NO953556472MVA