Kundeservice

Vi tenker kunderelasjon i all kontakt med skyldner gjennom kundeservice, og her er menneskene våre og evnen til å skape en god dialog avgjørende.

Kredinor er først og fremst mennesker - dyktige fagpersoner som er genuint opptatt av å finne gode løsninger for kundene - og deres kunder. På kundeservice har vi som ambisjon å møte alle med en positiv grunnholdning og forsøker alltid å strekke oss litt lenger der vi kan i vår kommunikasjon med kundene.

Gode kundeopplevelser
Betalingsproblemer setter mennesker i en svært sårbar situasjon, og stiller krav til vår kundeservice og måten vi følger opp på. Fornøyde kunder er også lojale kunder når det kommer til betalingsproblemer.

Høy tilgjengelighet 
I tillegg til ca 2 500 inngående telefoner til vårt kundesenter hver dag ringer vi også til svært mange skyldnere for å holde dialogen i gang. Ved å være tettere på gjennom god kundeservice opplever vi ofte at skyldnere betaler raskere.

Ønsker du et møte for mer informasjon om våre løsninger, kontakt oss her.

 

Kundeservice for skyldnere

Telefon: 06900

kundeservice@kredinor.no

Hverdager
08:00 - 21:00

Lørdager
10:00 - 15:00

Søndager stengt

Copyright © 2014 - Kredinor - Rådhusgata 27, Postboks 782 Sentrum - 0106 Oslo - telefon 22 00 91 00 - kundeservice@kredinor.no - Foretaksregisteret NO953556472MVA