På grunn av planlagt vedlikehold vil våre innloggede tjenester være stengt onsdag 12.mai 2021 fra kl 03:00 – 06:00.

Integrasjoner

Integrasjonsløsninger er blitt selve nøkkelen til et samarbeide mellom Kredinor SA og de fleste nye oppdragsgivere. Kredinor SA har et stort utvalg løsninger med alt fra enkle integrasjoner for små og mellomstore virksomheter – til avanserte systemintegrasjoner med store konsern og offentlig sektor.

Integrasjoner gir fulloversikt og økt effektivitet.

Integrasjoner innebærer at vi kobler økonomisystemene og inkassosystemet. Fordelene med en integrasjonsløsning for oppdragsgiver er mange. En av de viktigste er løpende tilgang til informasjon selv om vi gjør jobben. Integrasjonsløsningen innebærer også at tidkrevende manuelle arbeidsoppgaver blir borte. Både transaksjoner, betalingsstatus og kommunikasjon vil foregå sømløst mellom oppdragsgiver og Kredinor SA. Det gir full oversikt og økt effektivitet i arbeidet med fakturering, purringer, betalingsoppfølging og inkasso.

Vi tilbyr integrasjoner for de fleste selskaper, hvor inkassosystemet kobles med økonomisystemet og gir tilgang til løpende informasjon om betalingsprosessen.

Automatisering overtar for manuell håndtering

Integrasjonsløsningene innebærer at tidkrevende manuell håndtering erstattes av nye løsninger med automatisert informasjons- og kommunikasjonsflyt – og rapportering. Kredinor SA tar over oppfølgingen på det tidspunkt oppdragsgiver ønsker. Enten allerede ved fakturering, utsendelse av purring eller når krav ikke betales og saken overføres til inkasso.

Arbeider direkte i eget kjernesystem

En klar fordel med integrasjonsløsningen er at våre oppdragsgivere jobber mot oss fra eget kjernesystem. Det innebærer at de har direkte tilgang til oppdatert status når endringer legges inn av Kredinor SA.  Oppdragsgiver får dermed raskere svar, tilgang til løpende oppdatert status og bedre oversikt over sluttkunden. Dette gir blant annet en mer forutsigbar pengestrøm, bedre likviditet og økt lønnsomhet. For de oppdragsgiverne som i dag bruker Kredinor Online vil en integrasjonsløsning innebære at de slipper å logge seg inn for å utføre oppgaver og få informasjon.

Alltid de nyeste integrasjonene

Kredinor SA har bygget sin egen API, og har allerede integrasjoner med de største ERP – og økonomisystemer. Vi utvikler kontinuerlig nye integrasjoner, og her er noen av integrasjonene våre:
EnoroCX, fra Hansen Technologies
BanqSoft
Evry
CGI IS Suite
Basset Utility Account
24Seven Office
Unit 4
Microsoft Dynamics NAV
Microsoft Dynamics AX
SAP
Visma Business
Visma Global
Visma Enterprise
Visma Mamut One
Infor M3

Duett
Cordel
Deltek Maconomy
IFS
Uni Micro
Cowi Parka
ON Property
Aptic
NetAdmin
Infonova

Hvorfor velge en integrasjonsløsning ?

  • Enklere og mer tidsbesparende gjennom automatiserte rutiner
  • Ressursbesparende gjennom bortfall av «menneskelig» håndtering
  • Kostnadsbesparende fordi det ikke går med arbeidstimer som før
  • Kostnadseffektiv løsning fordi det er lave vedlikeholdskostnader
  • Redusert utestående fordi alt skjer automatisk ut fra oppsettet
  • Redusert tap fordi rask oppfølging og behandling gir økt løsningsgrad
  • Ingen sårbarhet ift sykdom, ferieavvikling – Kredinor SA får sakene automatisk

Løsningene brukes innenfor disse områdene.

Vil du vite mer om våre tjenester innenfor betalingsoppfølging og inkasso?

Fyll inn informasjonen i feltene nedenfor (org.nr og adresse legges automatisk inn). Vi tar kontakt i løpet av kort tid for en uforpliktende samtale. *Alle felter må være utfylt.
  • Personvern i Kredinor SA
  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.