Integrasjoner

Integrasjonsløsninger er blitt selve nøkkelen til et samarbeide mellom Kredinor og de fleste nye oppdragsgivere. Kredinor har et stort utvalg løsninger med alt fra enkle integrasjoner for små og mellomstore virksomheter – til avanserte systemintegrasjoner med store konsern og offentlig sektor.

Integrasjoner gir løpende informasjon

Integrasjoner innebærer at vi kobler vårt inkassosystem med økonomisystemet hos vår oppdragsgiver. Det gir økt effektivitet og mer forutsigbarhet frem til betaling, og pengene er på konto. En integrasjonsløsning innebærer:

  1. Manuelle arbeidsoppgaver automatiseres i en sømløs flyt.
  2. Tilgang til løpende informasjon om status i betalingsløpet.
  3. Oversikt over all kommunikasjon mellom Kredinor og sluttkunden.
Gjennom integrasjonene kobles inkassosystemet med økonomisystemet, som gir tilgang til løpende status og informasjon i betalingsløpet.

Automatisering av manuell håndtering

Gjennom integrasjonsløsningene vil tidkrevende manuell håndtering automatiseres. Kredinor tar over oppfølgingen med saksbehandling og kundeservice når oppdragsgiver ønsker. Det kan være allerede ved fakturering, utsendelse av purring eller når krav ikke betales og saken overføres til inkasso.

Oppdragsgiver styrer selv om Kredinor skal overta allerede ved fakturering, eller først når saken ikke betales og går til inkasso.

Arbeider direkte i eget kjernesystem

Gjennom integrasjonsløsningen vil våre oppdragsgivere jobbe direkte fra eget kjernesystem. De har løpende tilgang til status på kunden ut fra de tiltak og den kommunikasjon Kredinor har med sluttkunden. Alt dette gir en mer forutsigbar pengestrøm, bedre likviditet og økt lønnsomhet. De oppdragsgiverne som i dag bruker Kredinor Online, vil gjennom en integrasjonsløsning, slippe å logge seg inn for å utføre oppgaver og få informasjon.

Kredinor har en omfattende liste med integrasjoner, og tilrettelegger løpende for nye ut fra kundebehov.

Alltid de nyeste integrasjonene

Kredinor har bygget sin egen API, og har allerede integrasjoner med de største ERP – og økonomisystemer. Vi utvikler kontinuerlig nye integrasjoner, og her er noen av integrasjonene våre:

Visma Business

PowerOffice GO

Xledger

UniEconomy

Tripletex

SpareBank1 Regnskap

DNB Regnskap

EnoroCX, fra Hansen Technologies

BanqSoft

Evry

CGI IS Suite

Basset Utility Account

24Seven Office

Unit 4

Microsoft Dynamics NAV

Microsoft Dynamics AX

SAP

Visma Business

Visma Global

Visma EnterpriseVisma Mamut On

Infor M3

Duett

Cordel

Deltek Maconomy

IFS

Uni MicroCowi Parka

ON Property

Aptic

NetAdmin

Infonova

Manuell tjeneste

Hvorfor velge en integrasjonsløsning ?

  • Enklere og mer tidsbesparende gjennom automatiserte rutiner
  • Ressursbesparende gjennom bortfall av «menneskelig» håndtering
  • Kostnadsbesparende fordi det ikke går med arbeidstimer som før
  • Kostnadseffektiv løsning fordi det er lave vedlikeholdskostnader
  • Redusert utestående fordi alt skjer automatisk ut fra oppsettet
  • Redusert tap fordi rask oppfølging og behandling gir økt løsningsgrad
  • Ingen sårbarhet ift sykdom, ferieavvikling – Kredinor får sakene automatisk

Løsningene brukes innenfor disse områdene.

Vil du vite mer om våre tjenester innenfor betalingsoppfølging og inkasso?

Fyll inn informasjonen i feltene nedenfor (org.nr og adresse legges automatisk inn). Vi tar kontakt i løpet av kort tid for en uforpliktende samtale. Dersom henvendelsen ikke gjelder for salgsavdelingen til Kredinor vil den ikke bli besvart. Trenger du hjelp til å løse en sak anbefaler vi at du benytter deg av våre selvbetjeningsmuligheter på «Min sider» på www.kredinor.no, der kan du også chatte med oss. *Alle felter må være utfylt.

  • Personvern i Kredinor
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.