På grunn av planlagt vedlikehold vil våre innloggede tjenester være stengt onsdag 27.10 fra kl 21:00 – torsdag kl. 01:00.

Integrasjoner

Integrasjonsløsninger er blitt selve nøkkelen til et samarbeide mellom Kredinor SA og de fleste nye oppdragsgivere. Kredinor SA har et stort utvalg løsninger med alt fra enkle integrasjoner for små og mellomstore virksomheter – til avanserte systemintegrasjoner med store konsern og offentlig sektor.

Integrasjoner gir løpende informasjon

Integrasjoner innebærer at vi kobler vårt inkassosystem med økonomisystemet hos vår oppdragsgiver. Det gir økt effektivitet og mer forutsigbarhet frem til betaling, og pengene er på konto. En integrasjonsløsning innebærer:

  1. Manuelle arbeidsoppgaver automatiseres i en sømløs flyt.
  2. Tilgang til løpende informasjon om status i betalingsløpet.
  3. Oversikt over all kommunikasjon mellom Kredinor og sluttkunden.
Gjennom integrasjonene kobles inkassosystemet med økonomisystemet, som gir tilgang til løpende status og informasjon i betalingsløpet.

Automatisering av manuell håndtering

Gjennom integrasjonsløsningene vil tidkrevende manuell håndtering automatiseres. Kredinor tar over oppfølgingen med saksbehandling og kundeservice når oppdragsgiver ønsker. Det kan være allerede ved fakturering, utsendelse av purring eller når krav ikke betales og saken overførse til inkasso.

Oppdragsgiver styrer selv om Kredinor skal overta allerede ved fakturering, eller først når saken ikke betales og går til inkasso.

Arbeider direkte i eget kjernesystem

Gjennom integrasjonsløsningen vil våre oppdragsgivere jobbe direkte fra eget kjernesystem. De har løpende tilgang til status på kunden ut fra de tiltak og den kommunikasjon Kredinor har med sluttkunden. Alt dette gir en mer forutsigbar pengestrøm, bedre likviditet og økt lønnsomhet. De oppdragsgiverne som i dag bruker Kredinor Online, vil gjennom en integrasjonsløsning, slippe å logge seg inn for å utføre oppgaver og få informasjon.

Kredinor har en omfattende liste med integrasjoner, og tilrettelegger løpende for nye ut fra kundebehov.

Alltid de nyeste integrasjonene

Kredinor SA har bygget sin egen API, og har allerede integrasjoner med de største ERP – og økonomisystemer. Vi utvikler kontinuerlig nye integrasjoner, og her er noen av integrasjonene våre:
EnoroCX, fra Hansen Technologies
BanqSoft
Evry
CGI IS Suite
Basset Utility Account
24Seven Office
Unit 4
Microsoft Dynamics NAV
Microsoft Dynamics AX
SAP
Visma Business
Visma Global
Visma Enterprise
Visma Mamut One
Infor M3

Duett
Cordel
Deltek Maconomy
IFS
Uni Micro
Cowi Parka
ON Property
Aptic
NetAdmin
Infonova

Hvorfor velge en integrasjonsløsning ?

  • Enklere og mer tidsbesparende gjennom automatiserte rutiner
  • Ressursbesparende gjennom bortfall av «menneskelig» håndtering
  • Kostnadsbesparende fordi det ikke går med arbeidstimer som før
  • Kostnadseffektiv løsning fordi det er lave vedlikeholdskostnader
  • Redusert utestående fordi alt skjer automatisk ut fra oppsettet
  • Redusert tap fordi rask oppfølging og behandling gir økt løsningsgrad
  • Ingen sårbarhet ift sykdom, ferieavvikling – Kredinor SA får sakene automatisk

Løsningene brukes innenfor disse områdene.

Vil du vite mer om våre tjenester innenfor betalingsoppfølging og inkasso?

Fyll inn informasjonen i feltene nedenfor (org.nr og adresse legges automatisk inn). Vi tar kontakt i løpet av kort tid for en uforpliktende samtale. *Alle felter må være utfylt.
  • Personvern i Kredinor SA
  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.