Egenutviklet saksbehandlingssystem
Vår moderniserte versjon av saksbehandlingssystemet for parkering, PS3, er i løpende utvikling. Løsningen er avansert og omfatter håndtering av ileggelser, innkreving, administrasjon og klagebehandling. Systemet er oversiktlig og enkelt i bruk. Informasjon som registreres inn i systemet gir både deg og Kredinor full tilgang til gjeldende opplysninger for videre behandling av ileggelsene.
Resultatet av arbeidet knyttet til PS3 bidrar til at færre saker sendes til tvangssalg eller påleggstrekk. På samme tid frigjør du som oppdragsgiver administrative ressurser og kan benytte disse til andre ting.
Kredinor AutoFakt
Vi har utviklet løsningen Kredinor AutoFakt som sørger for en sømløs kundeopplevelse fra parkering til betaling. Når registreringsnummeret leses automatisk på vei inn og ut av parkeringshuset, muliggjør det flere betalingsmuligheter ved avsluttet parkering. Kunden kan betale kontant eller med kort i automat, i en app eller bare ved å kjøre ut av parkeringshuset og få faktura tilsendt i ettertid. Dersom faktura velges, kobles dataene med motorvognregisteret, og Kredinor AutoFakt sørger for en sømløs prosess fra kravet har oppstått, til faktura er betalt.
Betalingsoppfølging og inkasso
Hvis faktura ikke betales overføres kravet til oppfølging i Kredinor gjennom for eksempel purring, varsel om inkasso og rene inkassotiltak. Hvis kunden klager på faktura, stoppes videre prosess inntil vi får undersøkt saken. Kredinor følger opp frem til saken er avsluttet. I tillegg til ren fordringsadministrasjon og inkasso også bistå med kundeservicetjenester på telefon og chat.
Les mer her.
Vil du vite mer om våre tjenester innenfor betalingsoppfølging og inkasso?
Fyll inn informasjonen i feltene nedenfor (org.nr og adresse legges automatisk inn). Vi tar kontakt i løpet av kort tid for en uforpliktende samtale. *Alle felter må være utfylt.