På grunn av planlagt vedlikehold vil våre innloggede tjenester være stengt onsdag 27.10 fra kl 21:00 – torsdag kl. 01:00.

Kundeoppfølging innenfor god inkassoskikk

Et webinar ment spesielt for Handel og Offentlig sektor, hvor vi tar for oss lovgivingen knyttet til det å drive med inkasso – med kunden i sentrum.

Kredinor SA har gleden av å invitere til webinar som retter seg spesielt mot offentlig sektor og handelsnæringen, hvor vi tar for oss kundeoppfølging innenfor god inkassoskikk.

Vår Compliance Officer Linn Hagesæther vil ta for seg Inkassoloven og rutiner som sikrer at all inkassovirksomhet skal skje i tråd god inkassoskikk. Det stiller krav til store og små detaljer i kundeoppfølgingen. I tillegg vil Nina Trandem, rådgiver innenfor kvalitet og rutiner i Kredinor, ta for seg kommunikasjon og rutiner på kundens innloggede Min side.

Program
09.00-09.40
Lov om god inkassoskikk
Hvordan tilrettelegge for at sluttkunden skal betale uten «unødvendig påtrykk»
v/Linn Hagesæther, Compliance Officer i Kredinor

09.40-10.00
Kommunikasjon mellom Kredinor og kunden på Min side
Oppsett og muligheter på Min side og forkortelser som benyttes av Kredinor
v/Nina Trandem, rådgiver kvalitet og rutiner i Kredinor

Vi sender link til «møterommet» 2 dager før webinaret.

Send gjerne inn spørsmål i forkant av webinaret, til marked@kredinor.no.

Vi sender alle foiler og en liten evaluering i etterkant av webinaret.

Hjertelig velkommen!

Program

Forelesere

Linn Hagesæther

Compliance Officer i Kredinor SA

Nina Trandem

Saksbehandler, Saksbehandlingskontrollør i Kredinor SA

Dato:
26.10.2021 9:00
Til:
26.10.2021 10:00
Varighet: