Løsninger i hele verdikjeden
I tillegg til inkasso ønsker stadig flere oppdragsgivere å få hjelp til løsninger og oppfølging i en større del av verdikjeden – fra kunden kjøper noe og frem til betaling. Derfor leverer vi løsninger innenfor fakturering, purringer, reskontroadministrasjon, betaling og kundeservice. Om kunden ikke betaler følger vi opp for å finne årsaker, og ser om vi kan hjelpe kundene med deres økonomiske utfordringer. Vi sender alltid faktura og inkassokrav i den kanalen som gir raskest betaling. Samtidig har vi utviklet enkle og intuitive løsninger på kredinor.no og kundens Min side som gjør det lettere for sluttkunden å få oversikt, finne løsninger og betale.
Vi velger alltid de distribusjonskanaler og betalingsløsninger som gjør det enklere for kundene, noe som gjør at pengene kommer raskere inn.
Lønnsom kundeinnsikt
I tillegg til høy løsningsgrad gjennom enkle og kundevennlige løsninger, har vi en analyseavdeling som er en av landets beste på kundeinnsikt. De håndterer Norges største kundedatabase med betalere. Ved å «vaske» virksomhetens portefølje inn mot databasen kan de foreslå effektive løsninger for oppfølging av sluttkunder frem til betaling. Det innebærer også forslag til mer presis kundeoppfølging. Det gjør også at vi får raskere inn på konto, god likviditet og økt forutsigbarhet for deg som oppdragsgiver.
Vår analyseavdeling forvalter Norges største database av betalere, noe som gjør oss mer presise i kundeoppfølgingen. Det vil bidra til gode kundeopplevelser og pengene raskere inn på konto.
Enkle løsninger gir raskere betaling
Vi jobber kontinuerlig med nye og brukervennlige løsninger. Kunden får tilbud om disse via digitale brev, SMS, på kredinor.no og Min side. Oppdragsgiver får tilgang til disse gjennom våre sømløse integrasjoner og på Kredinor Online. Vi tilbyr også superenkle betalingsløsninger, gjennom Let`s pay for fakturakunder og Betal nå for inkassokunder. Begge disse betalingsløsningene fører til raskere betaling fra sluttkunden. Hvis for eksempel bredbåndsleveransen stenges på grunn av manglende betaling, sender vi en SMS og leveransen gjenåpnes på mindre enn et minutt etter at kunden betaler gjennom Betal nå.
Gjennom Kredinor Online og våre sømløse integrasjoner får våre oppdragsgivere god oversikt og tilgang til all informasjon. Dette bidrar til å frigjøre tid til virksomhetens kjernevirksomhet.
Tettere på marked og kunder
Kredinor har en langsiktig strategi om å være tettere på våre oppdragsgivere og kundene deres. Vår virksomhet strekker seg helt tilbake til 1905. Våre digitale løsninger gjør oss lett tilgjengelig gjennom Min side, Kredinor Online og kredinor.no. Vår chatrobot Nora er alltid tilgjengelig. Foruten dette har vi dyktige mennesker som er god på kundebehandling – fra Kundeservice, saksbehandlere og kundeansvarlige til analyse, juridisk avdeling med våre advokater.
Vi bidrar med nye og moderne løsninger som gjør det enkelt å bli kunde – og komme raskt i gang som oppdragsgiver hos Kredinor.
Gode kundeopplevelser gir merverdi
Kredinor jobber kontinuerlig for å tilby moderne og enkle løsninger som skal hjelpe folk i en utfordrende økonomisk situasjon. Gode kundeopplevelser er bra både for oppdragsgiver og kunden. Vi er konkurransedyktige på pris, uavhengig av behov og størrelse på virksomheten. Videre tilbyr vi kostnadsfrie kurs og har utviklet en omfattende kompetanseweb med solid inkassofaglig innhold. Våre moderne løsninger gjør det enkelt for våre oppdragsgivere å bli kunder – og rutinene for implementering gjør det raskt å komme i gang uansett om løsningen er innenfor fakturering eller inkasso. Våre oppdragsgivere kan være trygge på at vi ivaretar både dem og deres kunder på aller beste måte.
Bli kjent med noen av våre løsninger.
Vil du vite mer om våre tjenester innenfor betalingsoppfølging og inkasso?
Fyll inn informasjonen i feltene nedenfor (org.nr og adresse legges automatisk inn). Vi tar kontakt i løpet av kort tid for en uforpliktende samtale. *Alle felter må være utfylt.