Hvorfor velge Kredinor?

Vi er et inkassobyrå som tilbyr fakturaservice, inkassotjenester og kjøp av porteføljer til store og små bedrifter i Norge – og Norden. Vi er et selskap som er stor nok for de store og lite nok for de små, uavhengig av bransje. Vi bidrar med merverdi på flere områder gjennom vårt tjenestetilbud, våre løsninger – og menneskene våre.

Kredinor image

Gir best økonomisk gevinst

I sum mener vi våre oppdragsgivere får mer igjen for pengene ved å velge Kredinor. I tillegg til markedets høyeste løsningsgrad, har vi en analyseavdeling som er en av landets beste på kundeinnsikt. Ved å sjekke porteføljen kan de foreslå de mest effektive metodene for oppfølging av sluttkunder frem til betaling. Det bidrar til at vi får pengene raskere inn på konto som igjen gir god likviditet og forutsigbarhet for våre oppdragsgivere. Samtidig er vi konkurransedyktige på pris, uavhengig av behov og størrelse på virksomheten, og tilbyr løsninger ut fra no cure, no pay.  Sist, men ikke minst, betaler vi utbytte av overskuddet til kunder som også er medlemmer av Kredinor SA.

Løsninger som frigjør tid

Vi har bransjens beste tekniske løsninger og tar fortløpende i bruk det nyeste som kommer. Hele tiden er vi på jakt etter de systemene som gjør det enklere for sluttkunden å betale for seg slik at pengene kommer raskere inn på konto. Gjennom Kredinor Online og våre sømløse integrasjoner får våre oppdragsgivere god oversikt og flyt gjennom automatiserte prosesser. Dette bidrar til å avlaste og frigjøre tid slik at du som oppdragsgiver kan konsentrere deg om din kjernevirksomhet.

Kredinor image
Kredinor image

Tar vare på sluttkunden

Gode kundeopplevelser, også for den som skylder penger til våre oppdragsgivere, er viktig for oss i Kredinor. Derfor behandles alle vi er i dialog med på en god måte – med rettferdighet, respekt og forståelse. Vi har utviklet løsninger for enkel betaling uten innlogging med Betal nå, og på Min side får kunden full oversikt – og mulighetene for hjelp til betaling. Vår Kundeservice består av over 140 medarbeidere i Oslo og Trondheim. Til sammen snakker de mer enn 20 språk, og håndterer daglig flere tusen telefoner. Dette, i tillegg til en kundetilfredshet på over 5 av 6 mulige, gjør Kundeservice i Kredinor til bransjens beste.

Tettere på

Kredinor har mer enn 112 års erfaring i å skape resultater for våre oppdragsgivere. Vi er til stede og tilgjengelig i 10 Norske byer, ett kontor i Danmark og snart på plass i Stockholm, Sverige. Vi tilbyr “ett kontaktpunkt” gjennom egne kundeansvarlige opp mot oppdragsgiver. Våre kundeansvarlige har igjen støtte av egne dedikert team som bidrar med alt fra skreddersydde analyser og rapporter, juridiske tjenester og rådgiving, saksbehandling og kundeservice – til inkassobransjens beste kurs og fagseminarer.

Kredinor image
Kredinor image

Gir best økonomisk gevinst

I sum mener vi våre oppdragsgivere får mer igjen for pengene ved å velge Kredinor. I tillegg til markedets høyeste løsningsgrad, har vi en analyseavdeling som er en av landets beste på kundeinnsikt. Ved å sjekke porteføljen kan de foreslå de mest effektive metodene for oppfølging av sluttkunder frem til betaling. Det bidrar til at vi får pengene raskere inn på konto som igjen gir god likviditet og forutsigbarhet for våre oppdragsgivere. Samtidig er vi konkurransedyktige på pris, uavhengig av behov og størrelse på virksomheten, og tilbyr løsninger ut fra no cure, no pay.  Sist, men ikke minst, betaler vi utbytte av overskuddet til kunder som også er medlemmer av Kredinor SA.

Kredinor image

Løsninger som frigjør tid

Vi har bransjens beste tekniske løsninger og tar fortløpende i bruk det nyeste som kommer. Hele tiden er vi på jakt etter de systemene som gjør det enklere for sluttkunden å betale for seg slik at pengene kommer raskere inn på konto. Gjennom Kredinor Online og våre sømløse integrasjoner får våre oppdragsgivere god oversikt og flyt gjennom automatiserte prosesser. Dette bidrar til å avlaste og frigjøre tid slik at du som oppdragsgiver kan konsentrere deg om din kjernevirksomhet.

Kredinor image

Tar vare på sluttkunden

Gode kundeopplevelser, også for den som skylder penger til våre oppdragsgivere, er viktig for oss i Kredinor. Derfor behandles alle vi er i dialog med på en god måte – med rettferdighet, respekt og forståelse. Vi har utviklet løsninger for enkel betaling uten innlogging med Betal nå, og på Min side får kunden full oversikt – og mulighetene for hjelp til betaling. Vår Kundeservice består av over 140 medarbeidere i Oslo og Trondheim. Til sammen snakker de mer enn 20 språk, og håndterer daglig flere tusen telefoner. Dette, i tillegg til en kundetilfredshet på over 5 av 6 mulige, gjør Kundeservice i Kredinor til bransjens beste.

Kredinor image

Tettere på

Kredinor har mer enn 112 års erfaring i å skape resultater for våre oppdragsgivere. Vi er til stede og tilgjengelig i 10 Norske byer, ett kontor i Danmark og snart på plass i Stockholm, Sverige. Vi tilbyr “ett kontaktpunkt” gjennom egne kundeansvarlige opp mot oppdragsgiver. Våre kundeansvarlige har igjen støtte av egne dedikert team som bidrar med alt fra skreddersydde analyser og rapporter, juridiske tjenester og rådgiving, saksbehandling og kundeservice – til inkassobransjens beste kurs og fagseminarer.

Vil du vite mer om våre tjenester?

Fyll inn informasjonen i feltene nedenfor (org.nr og adresse legges automatisk inn), og vi vil i løpet av kort tid ta kontakt for en uforpliktende samtale. Alle felter må være utfylt.

    Ta gjerne kontakt!

    Blid jente osm snakker i telefon og leser fra ark. Bilde

    Snakk direkte med en av våre selgere

    Mobil   22473430

    Epost   bedrift@kredinor.no