Kredinor har gleden av å invitere sine strøm og nettselskaper til et webinar med fokus på god service og gode kundeopplevelser i den daglige håndteringen av kunder. Webinaret tar utgangspunkt i såkalt «first call resolutions». Det er viktig å ta eierskap gjennom løsninger som gir gode kundeopplevelser fra første henvendelse.
Morgendagens servicehelter- er de som har gode løsninger allerede ved første kundehenvendelse
Mange strøm og nett selskaper står overfor store utfordringer, men også utrolig spennende muligheter i tiden som kommer. Steinar B. Christensen vil forklare hvordan fornøyde kunder og brukere vil bli enda viktigere jo tøffere konkurransen blir. Service og gode kundeopplevelser er ikke lenger bare viktig for de som jobber i kundeservice. Det er viktig for alle som jobber i bedriften. Alle bedrifter bør ha kunder og deres opplevelser i samspill og interaksjon med i selskapets strategi, sier Steinar. Steinar vil komme med konkrete og gode eksempler som vil gjøre deg bedre i stand til å bli morgendagens servicehelt.
Nytt og nyttig om god kundeservice og gode kundeopplevelser i Kredinor.
På slutten av webinaret får vi høre om hvordan vi hjelper våre oppdragsgivere med å få mer fornøyde kunder, ved Adeel Malik Waris. Adeel er leder for kunde- og fakturasupport i Kredinor.
Møteleder
Ole Markussen, KAM Energi, Kredinor
Vår kundeansvarlige Ole Markussen, som til daglig jobber innenfor energiområdet, vil guide oss igjennom dette webinaret.
Webinaret er kostnadsfritt for medlemmer og kunder av Kredinor. De som melder seg på vil få tilsendt link til «møterommet» to dager før webinaret. Send gjerne inn spørsmål i forkant av webinaret, til: marked@kredinor.no. Vi sender foiler og en liten evaluering i etterkant av webinaret.
Hjertelig velkommen!