Kundeservice i Kredinor består først og fremst av mennesker. Flinke personer som er opptatt av å finne gode løsninger for deg og dine kunder. Vi møter alle med en positiv holdning, samtidig som vi alltid prøver å strekke oss litt lenger der vi kan i samtale med dine kunder.
Betalingsproblemer kan sette oss alle i en sårbar situasjon. Derfor stilles det krav til vår kundeservice og måten vi følger opp på. Aktiviteten og serviceinnstillingen fra kundesenterets side er en av grunnene for vår høye kundetilfredshet og løsningsgrad blant kundene.
I 2016 ble mer enn 1,3 millioner telefoner betjent av våre 145 medarbeidere. Samtalene resulterte i mer enn 343 000 betalingsavtaler, og i snitt ventet kundene 36 sekunder på svar når de ringte. Hele 80,1 prosent av alle samtaler ble besvart innen krav til svar på 60 sekunder.
Ved å være tettere på gjennom god behandling av kunden opplever vi ofte at betalingen kommer raskere. På en skala fra 1 til 6 har vi nå en snitt kundetilfredshet (KTI) på 5,02. Dette er det beste resultatet etter at Kredinor begynte å sende SMS for å måle KTI etter samtale med kunden.
Vi har utviklet løsninger for enkel betaling uten innlogging med Betal nå, og på Min side får kunden full oversikt – og mulighetene for hjelp til betaling.
I tillegg til kundeservice på telefon er vi også tilgjengelig via e-post, vår egen chatrobot og på chat via Facebook.
Telefon 21609200
Åpningstider på telefon
Mandag - Fredag kl. 08:00 - 21:00
Lørdag kl. 10:00 - 15:00
Søndag stengt
Epost kundeservice@kredinor.no
I løpet av et drøyt år har Trafikkforsikringsforeningen (TFF) lyktes i å redusere antall kjøretøy uten gyldig ansvarsforsikring fra 111.606 til 35.592 uforsikrede kjøretøy, blant annet ved hjelp av tjenester fra Kredinor.
Svindel i forbindelse med BankID-tyverier er et økende problem, og foregår like gjerne i nære som i perifere relasjoner. Hvordan kan du sikre deg?
Inkassosalærene endres ikke, men rettsgebyret øker med kr 20,-, til kr 1150,- og forsinkelsesrenten øker med 0,25% til 8,75% i første halvår 2019.