Kundeservice

Kundeservice Kredinor Inkasso Illustrasjon

Kundeservice i Kredinor består først og fremst av mennesker. Flinke personer som er opptatt av å finne gode løsninger for deg og dine kunder. Vi møter alle med en positiv holdning, samtidig som vi alltid prøver å strekke oss litt lenger der vi kan i samtale med dine kunder.

Styrket posisjon gjennom god kundeservice

Betalingsproblemer kan sette oss alle i en sårbar situasjon. Derfor stilles det krav til vår kundeservice og måten vi følger opp på. Aktiviteten og serviceinnstillingen fra kundesenterets side er en av grunnene for vår høye kundetilfredshet og løsningsgrad blant kundene.

I 2016 ble mer enn 1,3 millioner telefoner betjent av våre 145 medarbeidere. Samtalene resulterte i mer enn 343 000 betalingsavtaler, og i snitt ventet kundene 36 sekunder på svar når de ringte. Hele 80,1 prosent av alle samtaler ble besvart innen krav til svar på 60 sekunder.

Tettere på din kunde

Ved å være tettere på gjennom god behandling av kunden opplever vi ofte at betalingen kommer raskere. På en skala fra 1 til 6 har vi nå en snitt kundetilfredshet (KTI) på 5,02. Dette er det beste resultatet etter at Kredinor begynte å sende SMS for å måle KTI etter samtale med kunden.

I tillegg til kundeservice på telefon er vi også tilgjengelig via e-post og på chat via Facebook.

Vil du vite mer om våre tjenester?

Fyll inn informasjonen i feltene nedenfor (org.nr og adresse legges automatisk inn), og vi vil i løpet av kort tid ta kontakt for en uforpliktende samtale. *Alle felter må være utfylt.

    Ta gjerne kontakt!

    Blid jente osm snakker i telefon og leser fra ark. Bilde

    Snakk direkte med en av våre selgere

    Mobil   22473430

    Epost   bedrift@kredinor.no